Post Perbaru

Kenapa saya tidak update blog?

 
 

Tarikh:7 Januari 2012
Hari:Sabtu
masa:7pm
Tempat:Felda Chuping
Assalamualaikum wbt
Kaifahalukum? .... 

 
Udah lama saya tak update blog, semenjak minggu ke2 bulan Disember 2011 saya dah mula kalut ulang alik ke sekolah dan sikit2 uruskan bisnes .... Bisness apa? bukan import/eksport ya kawan2
  Sebenarnya saya sediakan servis fotostat, buat name tag sulam dan top up....
Ala ~ kat rumah ja... kedai belum siap lagi
 
Ish ish... bunyi macam bisnes besar tapi sebenarnya ciput ja.............Inilah bidang yang saya nak sangat ceburi sejak dulu lagi...tapi x kesampaian masa tu sebab tak ada modal dan tak ada idea nak buat apa ^^"

Saya dapat ilham ni pun lepas berkecimpung dalam dunia cikgu ~ fulamak macam karangan autobiografi da~ ehehe.... k sambung2 sure kawan2 nak tengok buktinya kan ekeke~ jom zoom kat bawah



Ini adalah senarai pesanan name tag sulam..... ada 5 helai kertas tuuuuuu..... tapi finishing produk  x siap lagi  ^_^



Meh saya perkenalkan team saya.... ekekekeke ~ "Nama I Janome, I anak dara jepun yang bantu cik nurul siapkan tempahan nametag nya"..... I harap cik nurul cepat kaya.. nanti dia boleh tambah lagi satu mesin .. baru I ada kawan keh keh



Kawan2 Ini adalah Mesin Sulam fully computerize yang saya gunakan untuk menyulam.. dah setahun CIK JANOME berkhidmat dengan saya ~ tima kacih sayang~

Lupa pulak nak habaq... saya beli mesin ni di Pusat KRAFTANGAN EPAL

Ini pulak nak kena buat buku.. dalam 16 buah.. tapi belum binding lagi



Nama saya errrrr tak AFICIO 1027 saya ada kawan sorang lagi nama dia macam saya jugak

Ini pulak staple berkapasiti tinggi ...berpeluh gak nak beli menda ni pun..... sekali dengan bullet yang bermacam2 saiz terebanglah rm 174.00 ... hadoi.. nak buat camna ini adalah aset penting... kalau tak terpaksa upah binding kat kedai.. mahai woooo sebuah bulu rm0.50... kalau 18 buah? korang kira lah sendiri

Moral of the cherita.................. Inilah sebabnya saya tersenyap seketika dari dunia blog, sapa kata saya tak rindu menulis... tersangatlah ingat kat kawan2 semua.. kawan2 ingat kat saya tak? blogwalking pun sah2 memang tak sempat... but saya akan berusaha untuk membahagikan masa dengan seadilnya selepas ini.... ~ ayat macam laki berbini 4 pulak~

BTW saya gembira kerana dapat come back selepas berpenat kesana sini seharian rini..Nak kena stop ni.. belum solat lagi......... ~ ni dah jenayah besar.. tidak mengerjakan perkara wajib...

Ok kawan2ku sekadar ini dulu ya... saya pamit dulu

Sekian Wasalam
 
pstttt:sesapa nak berbisness top up jom daftar kat atas nun

Terima kasih kerana baca sampai habis dan jangan lupa komen tau~Like kalau suka

3 ulasan:

mama aini berkata...

assalam GUD LUCK, dah ada bisnes sendiri..rajinnya cik nurul ni !!!..

Ibu Lala berkata...

Semoga berjaya. Cikgu yang gigih. Salam kenal.

myblog berkata...

Selamat berjaya dalam perniagaan!!
datang dari bloglist

Sponsor