Post Perbaru

CATATAN PERJALANAN - KRABI



Assalamualaikum wbt

Whats up - whats up? Heyyyy all .... Happy CNY... selamat bercuti panjang semua... Di blog Tebu Manis saya dah update Pasal percutian bersama keluarga di KRABI dan PAK BARA ... catatan saya belum habis almaklumlah terlebih bizi...

Destinasi di Thailand Episod 1

Destinasi di Thailand Episod 2
 
Nak tahu apa yang sentiasa saya ingat pasal percutian ni?

  • Satu benda yang menarik di Thai ialah mereka lewat satu jam berbanding kita... patutlah rasa lambat sangat masa berlalu... rupa2nya saya yang lupa pulas jam... so kena ingat lah next time kalo nak travel pi sana.. siap2 kena tune jam lewat 1 jam dari biaseeeee.

  • Makanan kat sini semuanya sedap.. makanlah kat mana pun PEKAN CINA, PAK BARA, KRABI, HATYAI...mana2 pun semuanya buat saya puas hati dan of course rasa macam nak gi sana makan lagi kat kedai yang sama... yang penting semuanya murah... so kalau korang nak mai sini untuk percutian bajet boleh sangat la weiiiii....


  • Kalau korang tengok kat bawah ni ada gambar pelancong dari IRELAND kebetulan berada dalam satu rumah tumpangan... nak komunikasi dengan dia terpaksa skipping-speaking sampai tersyasyul syasyul ~ harap2 dia faham la apa yang saya merepekkan ... 


Comelll dak minah saleh ni? dia yang nak sangat amik gambar ngan kami ehehe~

Menangis-nangis nak bergambar dengan saya kesian dia... (harap2 ada org caya kehehe)

Ayah dan adik sedang bermesra dengan KETAM KRABI....


  • Krabi punya trademark ialah  KETAM BESAR .. semua tourist sebok2 buat fotoshot kat situ termasuklah saya dan famili... uihhhhh tak puas2 tekan punat camera dan buat macam2 pose bajet model... nak tergelak bila ingat gelagat sendiri... hahahahahaha malunya~



Sebenarnya banyak lagi cerita krabi yang nak saya cita kat kawan2... nanti saya up date lagi ek... jumpa lagi tau tata titi tutu "^^


Sekian Wasalam



Terima kasih kerana baca sampai habis dan jangan lupa komen tau~Like kalau suka

Tiada ulasan:

Sponsor