Post Perbaru

I PHONE 4s yang Menawan Hatiku





Assalamualaikum wbt
 
Morning yu all....pssst... mai sini.... sini.... dekat lagi.... opsss stop....duduk diam2.....Saya nak tanya ni...
 
Korang suka I PHONE 4s tak? eleh gerenti korang dah jatuh cinta sama
I PHONE 4s kan..... 
Kena pulak warnanya yang putih dan suci.... tertambat hati sang teruna kacak dan puteri yang rupawan kan~ (>_<)







Brilliant gadget weeeei.. takkan tak minat?

korang tahu tak? Celcom tengah Offer benda alah ni sekarang


Kalau korang berminat dan nak tahu maklumat lanjut ha... macam biasa  sila2lah klik kat sini


Nanti kalau korang beli bagitau kat saya sama ek.....

OKlah ketemu lagi di lain waktu ya... selamat malam opsss silap plak... selamat pagi semua

psst:Dah ngantuk ni, saya nak mimpi I phone 4s lah
 
 daaaaaa......Sekian , Wasalam



Terima kasih kerana baca sampai habis dan jangan lupa komen tau~Like kalau suka

2 ulasan:

mama aini berkata...

wah sampai nak mimpi kan iphone 4s ya?.. he2x..untung jadi guru..cuti lama !!..ehem cantik iphone 4s tu..

IeQa_saRangHaE berkata...

kak yon bli la tpon 1 utk dikkah 1 utk kak yon haha

Sponsor