Post Perbaru

Fesyen Tudung Heliza yang Cool



Korang, korang................... suka tak dengan HELIZA?...Mesti korang sukakan....Pada pendapat saya .Dia membawa pengaruh yang baik kepada masyarakat...sebab apatau?....

 errrrrm jawapannya sebab dia pakai tudung dan yang lebih penting menutup aurat dengan sempurna...nice kan.... ha dan satu lagi... akhlak dia pun boleh di puji

Bagus,bagus.Kalau artis cenggini suruh pi sekolah bagi ceramah pun saya sokong.. sebab dia boleh jadi contoh kat remaja yang snagat suka meniru... insyaALLAH.So kalau adik2 nak tiru fesyen terkini dan menarik ha nilah dia... Sopan,gorjes,marveles dan  santeeeek~



By the way korang tengoklah lah sendiri sicomel heliza  ~(^_^)/












Camno? oktak? uihhhhh mak2 kita akan cakap "sejuk hati tengok si Heliza nih".....

buat HELIZA keep it up.. dan anda boleh menjadi icon masyarakat yang di segani INSyaALLAH
Sekian Wasalam



Terima kasih kerana baca sampai habis dan jangan lupa komen tau~Like kalau suka

Tiada ulasan:

Sponsor