Post Perbaru

Dunia Akhir Zaman

Assalamualaikum wbt.

Dah tengah malam ni tapi tetap jugak nak update blog.

Ini adalah tulisan pertama saya dalam blog ni.Teruskan bacaan korang.... & terima kasih kerana datang support saya

Macam orang lain saya nak jugak bercerita mengenai ASK 2011 (anugerah skrin)... Saya kecewa bila melihat artis wanita yang rata2nya muslim kelihatan berkemban di dalam dewan....Salah saya jugakkan.. sapa suruh tonton..

Tapi tulah artis memberi impak yg besar kepada masyarakat.....saya yang x nak tengok pun akhirnya terjerumus jugak...

Dengan berpakaian sedemikian Islam akan dipandang hina... sebab kita membawa nama islam kemana sahaja kita melangkah....

Buat  korang yang membaca ni.. fikir2kanlah apa yang saya cuba sampaikan ini... setuju atau tidak tanyalah iman masing2 .....


Sekian
*******************************



Terima kasih kerana baca sampai habis dan jangan lupa komen tau~Like kalau suka

2 ulasan:

naga berkata...

Bukan sekadar berkemban, ada yang nampak macam tarzan. Salam Aidiladha.

NURUL ASHIKIN berkata...

tanda2 akhir zaman adalah manusia kembali menjadi jahiliah

Sponsor